Szkolenia zamknięte

Akademia trenerska - trening dla trenerów biznesu

Szkolenie adresowane jest do trenerów (do 1 roku stażu) lub osób, które zamierzają prowadzić szkolenia. Warsztat praktyczny z dużą ilością ćwiczeń podzielony jest na 10 modułów. Pomiędzy zajęciami uczestnicy otrzymują zadania do przygotowania, mogą konsultować się z trenerami prowadzącymi szkolenie. Każdy z uczestników przygotowuje swoją próbkę szkolenia i otrzymuje informację zwrotną od trenerów prowadzących
A na koniec oprócz certyfikatu odbierze płytę DVD z nagraniem jako portfolio trenerskie.

Asertywność w kontaktach zawodowych

Asertywność w kontaktach z innymi ludźmi i sobą samym jest umiejętnością przejawiającą się w bezpośrednim komunikowaniu własnych myśli, uczuć, potrzeb, dbałością o własne prawa bez naruszania praw innych osób. A ponieważ nie jest to cecha charakteru a umiejętność, więc można się jej nauczyć. Mówi się, że podobno trening czyni mistrza, a to w przypadku uczenia się zachowań asertywnych sprawdza się w 100 procentach.

Asertywność – w pracy i w życiu prywatnym

W dzisiejszym świecie łatwo się pogubić – zewsząd otaczają nas pokusy, sprzedawcy namawiający do kolejnego zakupu i współpracownicy, którzy nie mogą się obyć bez naszej pomocy. Zdobądź umiejętności asertywne – pomagaj i wspieraj innych wtedy kiedy naprawdę masz na to czas i ochotę , kupuj jedynie, gdy potrzebujesz produktu. Nie zapominaj jednak o prawach i potrzebach innych osób. Naucz się odmawiać nie naruszając praw i uczuć współpracowników i bliskich.

Assessment center i development center jako metoda oceny i rozwoju pracowników

Szkolenie pozwoli na poznanie najskuteczniejszej metody oceny kandydatów i pracowników jakim jest ośrodek oceny. Pozyskasz wiedzę w jaki sposób od podstaw zaprojektować skuteczny AC lub DC oraz nabędziesz lub rozwiniesz umiejętności związane z pracą asesora.

Brygadzista, mistrz, lider – zarządzanie podległym zespołem

Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności dla liderów produkcyjnych z zakresu zarządzania podległym zespołem. Szkolenie umożliwi uświadomienie sobie znaczenia właściwego informowania, wydawania poleceń, przekazywania zadań pracownikom oraz między innymi radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Szkolenie będzie również doskonałą okazją do wymiany doświadczeń.

Kategoria szkolenia: 

Budowanie partnerskich relacji biznesowych

Doskonalenie umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną w relacjach biznesowych. Przekazanie wiedzy na temat komunikacji, zapoznanie uczestników z technikami poprawiającymi skuteczność komunikacji, , zapoznanie uczestników z technikami dotyczącymi asertywności, poznanie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Praca ukierunkowana jest na przećwiczenie poznanych technik.

CSR – realizacja idei w przedsiębiorstwie

Czy społeczna odpowiedzialność firmy jest filozofią jej funkcjonowania, podstawa podejmowania wszelkich decyzji rozwojowych czy jedynie narzędziem promocji i kreowania wizerunku?
Uczestnicy szkolenia, zdobywając wiedzę oraz umiejętności będą szukać odpowiedzi na to oraz podobne pytania. Zapoznają się również z przykładami dobrych praktyk w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, które będą stanowiły dla nich inspirację do budowania praktycznych narzędzi wdrażania CSR we własnej firmie.

Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach w inwestycyjnym procesie budowlanym

Przedsiębiorca planujący realizację przedsięwzięcia zaliczanego do grupy mogących znacząco oddziaływać na środowisko jest zobligowany do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Wskazany akt administracyjny odgrywa kluczową rolę na całym etapie realizacji przedsięwzięcia – od procesu inwestycyjnego po jego eksploatację.

e-PR

e-PR to obecnie powszechne, relatywnio tanie rozwiązanie na dotarcie do klientów, którzy wcześniej mogli o nas nie wiedzieć. Przy wykorzystaniu odpowiednich technik pozwala na proste budowanie grupy klientów zainteresowanych naszymi produktami czy usługami.

Kategoria szkolenia: 

Inteligencja emocjonalna w praktyce

Jak to się dzieje, że bardzo inteligentni / w klasycznym rozumieniu pojęcia/ uczniowie stają się w dorosłym życiu zaledwie przeciętnymi pracownikami, a ludzie o bardzo wysokim poziomie inteligencji często ledwo radzą sobie w życiu? Najnowsze badania naukowe pokazują, że sukces w życiu zależy nie tylko od intelektu, ale przede wszystkim od umiejętności kierowania emocjami. Twórca pojęcia inteligencji emocjonalnej wyróżnił 8 rodzajów inteligencji. Zasadne jest więc raczej pytanie nie czy jesteś inteligentny, ale jaki jest twój rodzaj inteligencji.
Na to pytanie będziesz mógł sobie odpowiedź po szkoleniu. Dowiesz się też jak doskonalić swoją inteligencję emocjonalną i umiejętności, które składają się na jej współczynnik.

Jednostki pomocnicze gminy - sołectwa

Szkolenie poświęcone tworzeniu warunków do działania i rozwoju jednostek pomocniczych oraz wdrażania programów pobudzania aktywności obywatelskiej, o których mowa w art. 7 pkt 17 ustawy o samorządzie gminnym.
Cele szkolenia:
* zapoznanie się z rolą jednostki pomocniczej, jej genezie i znaczeniu we współczesnej idei samorządności;
* przekazanie wiedzy na temat źródeł finansowania aktywności obywatelskiej.

Metody i techniki rekrutacji pracowników w administracji publicznej

Celem sesji jest wprowadzenie uczestników do tematu rekrutacji pracowników poprzez zarysowanie jej tła prawnego oraz etycznego.Szczególny nacisk zostanie położony na budowanie kryteriów oceny w odniesieniu do wymogów konkretnego stanowiska pracy oraz doboru narzędzi, które sprzyjać będą ich weryfikacji.

Negocjacje w biznesie

Negocjacje to szczególnie ważna umiejętność ze względu na jej powszechność i możliwe efekty. Jak skutecznie przygotować się i przeprowadzić negocjacje? Pozwoli Ci na to wiedza, nie tylko na temat samego procesu negocjacji, faz, stylów i technik, ale również na temat budowania relacji, wywierania wpływu, argumentowania. Podczas warsztatu negocjacyjnego będziesz mógł uczestniczyć w grach negocjacyjnych, które pozwolą na bliższe poznanie procesu negocjacyjnego.

Nowe wyzwania w kreowaniu wizerunku firmy

W wielu firmach działania z zakresu budowania pozytywnego wizerunku podejmowane są od lat. Podmioty te są dobrze rozpoznawalne, realizują wiele projektów kształtujących relacje z pracownikami, cyklicznie organizują imprezy oraz venty dla głównych grup odbiorców wizerunku.
Warto jednak pamiętać, że w okresie zmian, z którymi mamy aktualnie do czynienia zmieniają się również potrzeby informacyjne otoczenia, co prowadzi do konieczności podejmowania coraz to nowych aktywności wizerunkowych. Celem szkolenia jest rozwój wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie możliwości wykorzystania nowoczesnych technik PR, dopasowania ich do specyfiki oraz strategii firmy a także budowania instrumentów wspierających efektywne ich wdrażanie. Uczestnicy będą analizować nowe trendy w kreowaniu wizerunku firmy oraz rozwijać posiadane umiejętności w zakresie kluczowych działań PR.

Kategoria szkolenia: 

Nowoczesna firma w obliczu zmian

W obecnych czasach przedsiębiorstwa funkcjonują w otoczeniu, które ulega ciągłym przemianom, staje się coraz bardziej złożone i wymagające, a to narzuca konieczność przystosowania się, adaptacji dotychczasowych sposobów działania do nowych okoliczności i wyzwań. Warto także zaznaczyć, ze zwiększa się zakres powiązań firm z otoczeniem poprzez sferę techniczną i ekonomiczną, wpływ problemów społecznych, politycznych i kulturowych. Z jednej strony wzrasta zależność organizacji od czynników zewnętrznych, a z drugiej rośnie rola wpływu czynników wewnętrznych, związanych przez wszystkim z zasobami, jakimi dysponuje organizacja. Każde przedsiębiorstwo, chcąc przetrwać na rynku i utrzymywać przewagę konkurencyjną, musi dostosowywać się do zmian w otoczeniu. Uznaje się, że występuje obecnie orientacja przedsiębiorstw na podporządkowanie się zmianom zachodzącym w sferze wewnętrznej i zewnętrznej, co jest nie tylko wymogiem przetrwania firm, ale i ich rozwoju. Procesy nakierowane na wdrażanie zmian i rozwój wpływają na wzrost efektywności przedsiębiorstw, co przekłada się na wzrost ich wartości.

Obsługa Klienta w środowisku międzykulturowym

Uporządkowanie wiedzy na temat zasad obsługi klienta
Autodiagnoza mocnych i słabych stron jako doradcy klienta
Rozwój umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowach biznesowych
Poznanie zasad obowiązujących w korespondencji z klientami

Obsługa trudnego klienta

Dziś klienci są bardzo wymagający, wiedzą czego oczekują od firm i osób ich obsługujących. Dlatego większość organizacji traktuje jakość obsługi klienta jako wręcz strategiczną kwestię, zdając sobie sprawę z korzyści: jakość obsługi - relacji z klientami wpływa na ich lojalność względem firmy, co przekłada się na rozwój biznesu.

On-line Asertywność w komunikacji

Asertywność w kontaktach z innymi ludźmi i sobą samym jest umiejętnością przejawiającą się w bezpośrednim komunikowaniu własnych myśli, uczuć, potrzeb, dbałością o własne prawa bez naruszania praw innych osób. A ponieważ nie jest to cecha charakteru a umiejętność, więc można się jej nauczyć. Mówi się, że podobno trening czyni mistrza, a to w przypadku uczenia się zachowań asertywnych sprawdza się w 100 procentach.

On-line Dostęp do informacji publicznej i ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego

Szkolenie przeznaczone dla pracowników instytucji rządowych, samorządowych, firm prywatnych, fundacji i stowarzyszeń, które na mocy obowiązujących przepisów są zobligowane do udostępniania informacji publicznej.

On-line Profesjonalna obsługa klienta

Dziś klienci są bardzo wymagający, wiedzą czego oczekują od firm i osób ich obsługujących. Dlatego większość organizacji traktuje jakość obsługi klienta jako wręcz strategiczną kwestię, zdając sobie sprawę z korzyści: jakość obsługi - relacji z klientami wpływa na ich lojalność względem firmy, co przekłada się na rozwój biznesu.

Podstawy tworzenia efektywnych analiz i raportów

Raporty i analizy tematyczne stanowią obecnie jedno z głównych narzędzi komunikacji, zarówno wewnątrz organizacji, jak i wobec grup otoczenia. Za ich pomocą przekazywane są wiarygodne, konkretne informacje i dane, przedstawione w sposób dostosowany do potrzeb i oczekiwań odbiorców, w celu umożliwienia im podjęcia świadomych decyzji oraz osiągnięcia założonych celów.

Prawo ochrony środowiska w praktyce

Normy prawa ochrony środowiska nakładają szereg obowiązków na niemal każdy podmiot gospodarczy. Zadaniem niniejszego szkolenia jest wyposażenie pracowników odpowiedzialnych za realizacji tych obowiązków w niezbędną wiedzę oraz praktyczne umiejętności, umożliwiające racjonalne zarządzanie przedsiębiorstwem w przedmiotowym zakresie.

Prezentacje i wystąpienia publiczne

Umiejętność profesjonalnego prowadzenia wystąpień publicznych należy obecnie do kręgu najbardziej pożądanych kwalifikacji. Prezentacje przed audytorium są elementami funkcjonowania zawodowego coraz szerszego kręgu specjalistów – począwszy od szkoleniowców, prawników, handlowców a skończywszy na pracownikach administracji publicznej, inżynierach czy informatykach. Nie w każdym przypadku zdobyte wykształcenie czy doświadczenie zawodowe przygotowuje do wystąpień a nie każda osoba posiada cechy ułatwiające prezentowanie idei na forum publicznym. Niewątpliwie jednak każdy może nauczyć sie podstawowych zasad efektywnej prezentacji i pracować nad kształtowaniem umiejętności z tego zakresu.

Profesjonalna obsługa klientów urzędu administracji publicznej

Etyka i etykieta w pracy urzędnika jest dziś niezbędna. Uczestnicy szkolenia rozszerzą swoją wiedzę i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem efektywnej komunikacji, a w szczególności: podstawowych zasad poprawnej komunikacji z klientem, podniesienia jakości obsługi klienta w urzędzie, kreowania postaw asertywnej obsługi klientów.

Profesjonalna obsługa reklamacji

„Niezadowolony klient jest tylko o krok do stania się klientem bardzo zadowolonym.”
Radzenie sobie z różnymi sposobami składania reklamacji przez klientów, tak aby niezależnie od sytuacji klient stał się klientem lojalnym. Poznanie i przećwiczenie skutecznych sposobów zarządzania emocjami w trudnej sytuacji reklamacyjnej. Wzmocnienie postawy właściwej do przyjmowania reklamacji.

Kategoria szkolenia: 

Profesjonalny trener wewnętrzny

Współczesny świat szkoleń wymaga od trenera kompetencji i profesjonalizmu na najwyższym poziomie. Szkolenie dedykowane jest dla trenerów, którzy chcą rozwinąć umiejętności pozwalające im tworzyć i prowadzić unikatowe szkolenia w warsztatowej formie, jednocześnie efektywne dla uczestników.

Projektowanie modeli biznesowych

Budowa modelu biznesowego jest strategicznym narzędziem zarządzania nowoczesną firmą. W dynamicznie zmieniającej się sytuacji gospodarczej, wobec postępu technologicznego, nowych wymagań stawianych przez klientów, wzrostu konkurencji w wielu branżach coraz większe znaczenie ma proces przygotowania na pojawiające się wyzwania, stworzenia planu budowania przewagi konkurencyjnej przy maksymalnym wykorzystaniu posiadanych zasobów, zachowaniu poziomu generowanych przychodów i osiąganych zysków. Modele biznesowe mogą być wykorzystywane do budowania strategii rozwoju firmy w obliczu zmian, określaniu jej przewagi konkurencyjnej, tworzeniu planów marketingowych i wizerunkowych, ale także poprzedzać realizację nowych projektów czy wprowadzania nowatorskich produktów i usług.

Protokół dyplomatyczny dla administracji publicznej

Dyplomacja i podstawowe zasady dotyczące protokołu dyplomatycznego stają stają się coraz powszechniejszymi elementami pracy w administracji publicznej. Znajomość protokołu pomaga nie tylko przy wykonywaniu obowiązków służbowy, pomaga też kreować pozytywny wizerunek w otoczeniu. Uczestnicy szkolenia poznają co wypada a co nie pracując w administracji publicznej, a ciekawe ćwiczenia utrwalą przedstawioną wiedzę.

Public relations administracji publicznej. Poziom podstawowy.

Dbanie o dobry wizerunek instytucji publicznej jest istotnym elementem jej funkcjonowania, a co ważniejsze jak urząd, w którym pracują może najbardziej pozytywnie zapisać się w świadomości otoczenia. Udział w szkoleniu ułatwi uczestnikom również wprowadzenie najistotniejszych narzędzi PR, będących doskonałą bazą do wdrażania dalszych, zaawansowanych rozwiązań w zakresie wizerunku instytucji publicznej.

Public relations administracji publicznej. Poziom zaawansowany

Zaawansowany poziom szkolenia PR administracji publicznej pomoże uczestnikom w udoskonaleniu działań wizerunkowych, dzięki umieszczeniu ich w ramach strategii opartej na profesjonalnych badaniach i standardach wewnętrznych oraz zastosowaniu nowoczesnych instrumentów PR.

Retoryka – sztuka skutecznego przekonywania

Umiejętność profesjonalnego prowadzenia wystąpień publicznych należy obecnie do kręgu najbardziej pożądanych kwalifikacji. Prezentacje przed audytorium są elementami funkcjonowania zawodowego coraz szerszego kręgu specjalistów – począwszy od szkoleniowców, prawników, handlowców a skończywszy na pracownikach administracji publicznej, inżynierach czy informatykach. Retoryka uczy – zgodnie z jej starożytną definicją – formułowania wypowiedzi „celowych, stosownych i pięknych”. Duży nacisk w trakcie warsztatów położony zostanie skuteczność środków językowych jak i estetykę wypowiedzi (jej atrakcyjność) oraz dostosowywanie formy wypowiedzi do sytuacji, charakterystyki rozmówców oraz innych istotnych okoliczności komunikowania.

Rozwiązywanie problemów interpersonalnych w organizacji

Doświadczenia wielu organizacji pokazują jak ważne w obecnych czasach jest efektywne zarządzanie relacjami interpersonalnymi w miejscu pracy. Na dynamicznie zmieniającym się rynku, w dobie zwiększającej się konkurencji w ramach wielu branż, technologii i produktów, wysokiej świadomości dotyczącej konieczności budowania pozytywnego wizerunku firmy i promowania jej oferty różnorodnymi kanałami, coraz istotniejsze jest nie tylko pozyskanie najlepszych pracowników, ale także zapewnienie stałości ich funkcjonowania w firmie.
Istotnym czynnikiem jest także zwiększająca się frustracja ludzi pracujących związana z wysokimi wymaganiami, jakie są przed nimi stawiane, koniecznością godzenia różnych ról życiowych, presją samorealizacji i osiągnięcia sukcesu. Te czynniki sprzyjają nasileniu trudności w relacjach interpersonalnych w pracy – powstawaniu konfliktów, dyskryminacji, agresji czy niezdrowej rywalizacji.
Przed osobami, których zadaniem jest kierowanie pracą innych, pojawiają się nowe wyzwania – zrozumienia przyczyn ludzkich zachowań oraz umiejętności zapobiegania i rozwiązywania trudnych sytuacji interpersonalnych, z zachowaniem swojego autorytetu ale także szanując różnorodność wartości, postaw i motywacji pracowników.

Skuteczna komunikacja w sprzedaży bezpośredniej

Czy jesteś wart tyle ilu klientom udało ci się sprzedać swój produkt? Być może. Na szkoleniu możesz nauczyć się jak skutecznie zdobywać i utrzymywać klienta. Jak to zrobić, by spośród tysiąca innych, klient wybrał kontakt z tobą. Zobaczysz jak szacunek, elastyczność i twoja otwartość może pomóc w tworzeniu dobrych relacji z klientem i w konsekwencji zarabiania dużych pieniędzy.

Kategoria szkolenia: 

Skuteczne kierowanie zespołem

Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy. Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.

Social media

Szkolenie jest adresowane do wszystkich tych, którzy myślą o rozwoju swojej marki w mediach społecznościowych. To seria kanałów, które już na stałę wpisały się w zadania marketerów i które nieustannie ewoluują. Ich prosta i łatwość dostępu wiąże się także z trudnościami przyciągnięcia uwagi odbiorców i radzenia sobie z kłopotliwymi sytuacjami.

Sytuacje kryzysowe - zarządzanie i budowanie wizerunku

Niezależnie od specyfiki działalności organizacji, otoczenie, w którym funkcjonuje podlega ciągłym zmianom. Często są one nieprzewidywalne, dynamiczne, a w ich wyniku powstają sytuacje, które można określić mianem „trudnych” dla instytucji. Są to sytuacje, w których zostaje naruszona równowaga między potrzebami, działaniem i warunkami działania.
Można stwierdzić, że kryzysy i ich konsekwencje stają się stałym elementem istnienia firmy i pojawiać się będą niezależnie od podejmowanych przez nią działań prewencyjnych. Aby zminimalizować możliwe starty organizacja musi być przygotowana do zmierzenia się z problemami.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podejmowania działań w celu przeciwdziałania powstawaniu sytuacji problemowych, sprawnego zarządzania ludźmi oraz informacjami w warunkach zaistnienia kryzysu lub zmiany a także efektywnego reprezentowania organizacji oraz jej wizerunku w kontaktach z uczestnikami sytuacji kryzysowych ( ze szczególnym uwzględnieniem pracowników oraz przedstawicieli mediów).

Wprowadzenie do neurolingwistycznego programowania

Programowanie neurolingwistyczne to jedna z technik rozwoju osobistego i technik rozwijających umiejętności rozumienia i wpływania na innych ludzi. Udział w szkoleniu NLP pozwoli ci dotrzeć do twoich potencjalnych możliwości i przekonać się, że każdy człowiek ma odpowiednie zasoby, by dokonać takiej zmiany jakiej potrzebuje, aby żyć w taki sposób w jaki pragnie.

Wypalenie zawodowe – jak sobie z nim radzić?

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętność rozpoznawania u siebie pierwszych symptomów wypalenia zawodowego. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą mieli okazję zdiagnozować własną podatność na wypalenie zawodowe oraz zapoznać się ze sposobami radzenia sobie z wypaleniem.

Zarządzanie czasem własnym z elementami asertywności

„Ci, którzy wykorzystują swój czas najgorzej, najgłośniej uskarżają się na jego brak.”
Jean de La Bruyère
Podczas szkolenia uczestnicy udoskonalą swoje umiejętności związane z efektywnym wykorzystaniem czasu własnego oraz poznają techniki związane z komunikacją asertywną.

Zarządzanie stresem

Stres towarzyszy każdemu z nas zawsze i wszędzie. Stres to fizyczna i psychiczna reakcja na stresor. A stresorem może być każda sytuacja powodująca silne, przytłaczające napięcie. Jak sobie z tym napięciem radzić, by nie odbiło się to na naszym zdrowiu fizycznym i psychicznym? Jak skorzystać ze stresu? Tego można się nauczyć. I można też pomóc innym, by zanim dojdzie do wypalenia zawodowego, potrafili zapobiec nadmiernym napięciom.

Zmiana podejścia do zlecania realizacji i rozliczania zadań publicznych organizacjom pozarządowym

Szkolenie poświęcone istotnym zmianom w zleceniu przez instytucje finansów publicznych zadań publicznych do realizacji organizacjom pozarządowym – zmiana formularzy ofert, sprawozdań i ramowych umów. Formuła szkolenia przewiduje omówienie istnych zmian w ustawie o działalności pożytku publicznego oraz część praktyczną z uwzględnieniem ćwiczeń praktycznych (case study – analiza przypadku).
Cele szkolenia:
zapoznanie się z przepisami po wprowadzeniu zmian w ustawie o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.