Kadra

Paweł Błaszkiewicz

Konsultant, praktyk zarządzania zasobami ludzkimi. 14 lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć, ponad 1000 dni szkoleniowych, doradztwa i coachingu. Doktor nauk humanistycznych w zakresie psychologii. Specjalizacja trenerska: kompetencje menedżerskie.

Magdalena Ignaczak

Psycholog, doradca, szkoleniowiec. Celem pracy we wszystkich obszarach, którymi się zajmuje jest dzielenie się aktualną wiedzą oraz doświadczeniem z osobami i podmiotami koncentrującymi się na rozwoju, dawanie inspiracji do zmian i ulepszeń, umacnianie pozytywnego myślenia a także postawy aktywnej. Kieruje się przekonaniem, że życie z pasją daje największą satysfakcję i spełnienie zarówno w pracy zawodowej jak i sferze osobistej.

Ewa Janas

Certyfikowany Trener Biznesu i Certyfikowany Asesor (IES). Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe – Zarządzanie zasobami ludzkimi. Praktyk z dwudziestoletnim doświadczeniem biznesowym. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach menedżerskich oraz jako trener, w budowaniu zespołów i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Zarządzała Punktami Obsługi Klienta Banku BPH m.in. w Makro Cash and Carry, Media Markt, Saturn Planet, Avans - na terenie Polski południowej.

Bożena Pawłowicz

Ukończyła Akademię Rolniczą we Wrocławiu - ekonomika rolnictwa, studia podyplomowe: SGGW w Warszawie - Marketing Rolno-Spożywczy i Badania Rynku, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu – Bankowość i Finanse, WSB w Poznaniu – Lider Administracji Samorządowej.
Jest doradcą ds. Funduszy Europejskich, Zaawansowany Kurs Trenerski, Szkolenie Trenerów Osób Bezrobotnych „SPADOCHRON”, Przygotowanie projektów PPP i analiz przedrealizacyjnych w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce.

Katarzyna Półtoraczyk

Trener, coach i konsultant z dziedziny zarządzania, negocjacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi projekty związane z rekrutacją, systemami ocen i motywowania oraz komunikacją w organizacjach.Wspiera swoich klientów w procesach coachingowych oraz na szkoleniach.

Zygmunt Rajchemba

Radca prawny, Prawnik w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, gdzie od ponad 18 lat zajmuje się m.in. prowadzeniem postępowań administracyjnych z zakresu ochrony konkurencji i konsumentów, reprezentuje również Prezesa UOKiK w postępowaniach przed sądami (Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Sąd Apelacyjny).

Urszula Skrok-Kuczera

Szkoleniowiec, trener – z zamiłowania i chęci. Certyfikowany(BSI) Auditor wiodący systemu zarządzania jakością według ISO 9000-2000. Ukończyła Szkołę Coachingu z akredytacją ICF (International Coach Federation). Dziesięć lat doświadczeń i szkoleń z zakresu sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej, obsługi klienta, komunikacji, współpracy, konfliktów, systemu CRM, coachingu oraz wsparciu rozwojowym kadry menadżerskiej.

Marcin Sobota

Z wykształcenia prawnik od ponad czterech lat związany z samorządem terytorialnym. Specjalizuje się w gospodarce nieruchomościami, prawie prasowym oraz ochronie danych osobowych. Od kilku lat prowadzi szkolenia z zakresu swojej specjalizacji.

Michał Sokołowski

Partner w poznańskim biurze PBC, doradca podatkowy (nr wpisu 11286). Zdobywał przez wiele lat doświadczenie zawodowe w KPMG w Poznaniu oraz Hamburgu. Świadczy usługi na rzecz polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw.

Bożena Stasyszyn

Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie przedsiębiorstwem oraz zarządzanie finansami na Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu). Wiceprezes Zarządu Agencji SEDNO sp. z o.o.

Adrian Zając

Adrian Zając jest specjalistą ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami. Posiada zarówno ugruntowane wykształcenie inżynierskie, jak i prawnicze. Obecnie jest doktorantem nauk prawnych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne ze Wstępu do prawoznawstwa, Logiki dla prawników oraz Podstaw logiki praktycznej.

Adrianna Zbińska

Trener i praktyk, saurdologopeda, logopeda. Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom pracy menedżera i trenera. Prezes Zarządu Agencji SEDNO. Specjalizuje się w szkoleniach umiejętności komunikacyjnych, wystąpień publicznych, menedżerskich i trenerskich.

Grzegorz Zbiński

Grafik i wdrożeniowiec systemów informatycznych. Odpowiedzialny za sprawy komunikacji wizualnej a także za koncepcję i realizację filmów szkoleniowych, reklamowych oraz spotów. Współtwórca EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń. Wiceprezes Zarządu Agencji SEDNO sp. z o.o. Redaktor naczelny serwisu Trener BIZNESU.