Zarządzanie kompetencjami

Jak określać wpływ umiejętności pracowników na wyniki firmy? Co zrobić, aby zespół szukał doskonałości w sposobie wykonywania pracy?
1. Dopasowanie listy kluczowych kompetencji do strategii firmy
2. Opracowanie strategii rozwoju kompetencji
3. Wykorzystanie dobrych praktyk w zakresie zarządzania kluczowymi kompetencjami
1. Definiowanie wskaźników wzrostu kompetencji
2. Umiejętność motywowania do rozwoju kompetencji
3. Umiejętność kontroli efektów inwestycji w rozwój kompetencji
O szkoleniu
Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie
![]() Analiza przypadku (Case Study) |
![]() Ćwiczenia indywidualne, zadania |
![]() Ćwiczenia z kamerą |
![]() Dyskusja |
![]() Gra szkoleniowa |
![]() Scenki z odgrywaniem ról |
Zapisy tradycyjne
Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.
Zgłoszenie w formacie MS Word 2007 + (DOCX) |
Zgłoszenie w formacie MS Word 97 (DOC) |
Zgłoszenie w formacie Adobe Acrobat (PDF) |
![]() |
![]() |
![]() |