Social media

Szkolenie jest adresowane do wszystkich tych, którzy myślą o rozwoju swojej marki w mediach społecznościowych. To seria kanałów, które już na stałę wpisały się w zadania marketerów i które nieustannie ewoluują. Ich prosta i łatwość dostępu wiąże się także z trudnościami przyciągnięcia uwagi odbiorców i radzenia sobie z kłopotliwymi sytuacjami.
1. Wiedza w zakresie budowania wizerunku marki w social media,
2. Znajomość platform społecznościowych i doboru ich do grup docelowych
3. Wiedza o zasadach komunikacji w mediach społecznościowych i radzeniu sobie z kryzysami jeśli wystąpią.
1. Umiejętność tworzenia strategii marki w social media,
2. Umiejętność tworzenia komuniatów i dotarcia do grupy docelowej,
3. Znajomość narzędzi pozwalających na zwiększenie dotarcia do klientów,
4. Wiedza w zakresie sprzedaży w social media,
5. Zdolność przeciwdziałania kryzysom w mediach społecznościowych
6. Umiejętność dobrania mediów społecznościowych do realizacji celów
O szkoleniu
Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie
![]() Analiza przypadku (Case Study) |
![]() Burza mózgów |
![]() Ćwiczenia indywidualne, zadania |
![]() Dyskusja |
![]() Pytania i odpowiedzi |
![]() Wykład z prezentacją |
Zapisy tradycyjne
Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.
Zgłoszenie w formacie MS Word 2007 + (DOCX) |
Zgłoszenie w formacie MS Word 97 (DOC) |
Zgłoszenie w formacie Adobe Acrobat (PDF) |
![]() |
![]() |
![]() |