Skuteczne techniki sprzedaży oraz obsługa klienta

W dzisiejszym świecie, liczy się wynik, Twój wynik w sprzedaży. Im skuteczniej obsłużysz klienta, tym większe i szybsze osiągniesz zyski. Twoja codzienna obsługa klienta bezpośrednio wpływa na Twoje wyniki i kondycję Twojej firmy.
1. Kontraktowanie
1. Rozpoznawanie potrzeb klienta
2. Prezentacja językiem korzyści klienta
3. Skuteczna finalizacja sprzedaży
4. Skuteczne neutralizowanie obaw i sprzeciwów klienta
5. Rozpoznawanie typów klientów
6. Język perswazji
7. Zdobywanie stałych lojalnych klientów
8. Skuteczna finalizacjia
1. Umiejętność ustalania i kontraktowania procesu zakupu przez klienta
2. Umiejętność faktycznego rozpoznawania motywów decydujących o zakupie przez klienta
3. Umiejętność prezentacji i monitorowania zainteresowania klienta
4. Nabycie umiejętności przeprowadzania finalizacji w odpowiedni sposób w odpowiednim czasie
5. Umiejętność neutralizowania sprzeciwów i rozpoznawania faktycznych obaw klienta
6. Nabycie umiejętności rozpoznawania typów klientów i dostosowywania odpowiedniej komunikacji
7. Nabycie wiedzy i podstawowych umiejętności świadomego stosowania języka perswazji.
8. Zdobycie wiedzy na temat metod pozyskiwania lojalności klientów.
9. Zdobycie wiedzy na temat skutecznej sprzedaży i finalizacji „tu i teraz”
O szkoleniu
Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie
![]() Analiza przypadku (Case Study) |
![]() Ćwiczenia indywidualne, zadania |
![]() Dyskusja |
![]() Film |
![]() Praca w małych grupach |
![]() Pytania i odpowiedzi |
![]() Scenki z odgrywaniem ról |
![]() Wykład z prezentacją |
Zapisy tradycyjne
Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.
Zgłoszenie w formacie MS Word 2007 + (DOCX) |
Zgłoszenie w formacie MS Word 97 (DOC) |
Zgłoszenie w formacie Adobe Acrobat (PDF) |
![]() |
![]() |
![]() |