Skuteczna komunikacja w sprzedaży bezpośredniej

Czy jesteś wart tyle ilu klientom udało ci się sprzedać swój produkt? Być może. Na szkoleniu możesz nauczyć się jak skutecznie zdobywać i utrzymywać klienta. Jak to zrobić, by spośród tysiąca innych, klient wybrał kontakt z tobą. Zobaczysz jak szacunek, elastyczność i twoja otwartość może pomóc w tworzeniu dobrych relacji z klientem i w konsekwencji zarabiania dużych pieniędzy.
1. uzyskanie świadomości jak i co komunikujemy w relacji z klientem.
2. zrozumienie i umiejętność kierowania nieświadomymi procesami klienta
3. umiejętność nieinwazyjnego wpływania na procesy i wybory klienta interakcji
4. umiejętność planowania rezultatów relacji z klientem,
5. umiejętność docierania do swoich pozytywnych zasobów wewnętrznych.
1. szybko i łatwo nawiązywać dobre kontakty z ludźmi,
2. rozumieć świat i sposób myślenia innych ludzi oraz umieć dostrajać się do nich,
3. mieć pełną świadomość jak wpływasz na innych ludzi,
4. używać języka, który wytwarza pozytywne myśli w innych i w tobie
5. mieć wpływ na stany emocjonalne swoje i innych,
6. uzyskać dostęp do swoich najlepszych zasobów wewnętrznych.
O szkoleniu
Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie
![]() Ćwiczenia indywidualne, zadania |
![]() Demonstracje i pokazy |
![]() Dyskusja |
![]() Praca w małych grupach |
![]() Pytania i odpowiedzi |
![]() Scenki z odgrywaniem ról |
![]() Wykład z prezentacją |
Zapisy tradycyjne
Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.
Zgłoszenie w formacie MS Word 2007 + (DOCX) |
Zgłoszenie w formacie MS Word 97 (DOC) |
Zgłoszenie w formacie Adobe Acrobat (PDF) |
![]() |
![]() |
![]() |