Redagowanie pism urzędowych

Autor programu: 

Marcin Sobota

Z wykształcenia prawnik od ponad czterech lat związany z samorządem terytorialnym. Specjalizuje się w gospodarce nieruchomościami, prawie prasowym oraz ochronie danych osobowych. Od kilku lat prowadzi szkolenia z zakresu swojej specjalizacji.

Szacowana liczba dni szkoleniowych: 
1
Krótko o szkoleniu: 

Szkolenie przeznaczone dla pracowników administracji publicznej (samorządy ministerstwa, zakłady budżetowe), którzy w ramach wykonywanych obowiązków służbowych przygotowują pisma urzędowe w tym decyzje administracyjne, postanowienia.

Korzyści ze szkolenia: 

Podniesienie poziomu praktycznej wiedzy z zakresu przygotowywania pism urzędowych, zarówno oficjalnych jak i okolicznościowych, min. listów gratulacyjnych, listów kondolencyjnych.

Umiejętności, jakie nabędą uczestnicy: 

Umiejętność samodzielnego tworzenia pism urzędowych, zarówno oficjalnych jak i nie oficjalnych. Umiejętność weryfikacji pism przygotowanych przez podwładnych. Umiejętności będą obejmowały wiedzę teoretyczną jak i praktyczną.

O szkoleniu

Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie

Analiza orzecznictwa
Analiza przypadku (Case Study)
Dyskusja
Pytania i odpowiedzi
Rozwiązywanie kazusów
Wykład z prezentacją

Zapisy tradycyjne

Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.

Zgłoszenie w formacie
MS Word 2007 + (DOCX)
Zgłoszenie w formacie
MS Word 97 (DOC)
Zgłoszenie w formacie
Adobe Acrobat (PDF)
Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx