Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział w Poznaniu (07.08.2015)

Skan referencji: 

Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział w Poznaniu zaświadcza, ze w terminie 25 maja - 10 czerwca 2015 r. realizowała przy współpracy z Agencją SEDNO sp. z o.o. wewnętrzny panel szkoleniowy skierowany do grupy 101 pracowników PSG sp z o.o. z zakresu „Mistrz telefonicznej obsługi klienta"
Realizacja usługi została oceniona wysoko, zarówno pod kątem ilości przekazywanej wiedzy, jak i korzyści wynikającej ze szkolenia
Na szczególną uwagę zasługuje przygotowanie Trenera, Pani Adrianny Zbińskiej - wieloletnia znajomość tematyki przedmiotu oraz sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w przystępny sposób zainteresowanie słuchaczy, otwartość na dyskusje i pytania uczestników. Zajęcia zostały przeprowadzane w formie warsztatu z zastosowaniem licznych ćwiczeń praktycznych, dzięki czemu uczestnicy ocenili szkolenie jako przydatne w codziennej pracy zawodowej. Szkolenia zostały zrealizowane zgodnie z uzgodnionym programem wyznaczonymi celami oraz oczekiwaniami uczestników. Na każdym etapie realizacji projektu Agencja SEDNO sp. z o.o. dała się poznać jako firma rzetelna, zaangażowana w działanie i otwarta na wszelkie sugestie PSG sp. z o.o.
Biorąc pod uwagę powyzsze - PSG sp. z o.o. Oddział w Poznaniu może z pełną odpowiedzialnością rekomendować Agencję SEDNO sp. z o.o. jako godnego zaufania Partnera przy realizacji projektów szkoleniowych.